Pagina's

zondag 15 april 2018

Liefs

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje met de Vlinder hoek stans van Noor! Design. Zijn jullie ook zo gek op vlinders? 


Ik heb voor de basis de Cascade Shape Art van van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze leuke vorm overgetrokken op kraft karton en design papier. Het  Noor! design papier ''Carpe Diem'' heb ik gemat op wit cardstock. 

470.713.163 Dutch Doobadoo Shape Art Cascade

In het midden heb een horizontale baan van ribbelkarton en de randen bewerkt met distress inkt (walnut stain). Onder deze baan van ribbelkarton heb zie je de vintage circles border rand. Echt een van mijn favoriete mallen en hij past zo mooie bij de nieuwe Vlinder hoek stans.


Het stempeltje is een digitale stempel van Lee Holland. Het varkentje heb ik ingekleurd met alcoholmarkers.

6011/0518 Paper bloc Carpe Diem

 Om het varkentje heen heb ik wat frantage enamel gestrooid en met de heattool laten smelten.  Het plaatje met een basis cirkel mal uitgesneden en gemat op donker roze cardstock. 


Achter het plaatje heb ik nog eens het mooie design papier laten terug komen. In de hoeken van deze rechthoek zie je de nieuwe vlinder hoek stans. Als je goed kijkt zie je dat ik de bloemen achter het cardstock heb verstopt. Zo springt het randje er op dit kaartje mooier uit.

6002/1041 Blauw Hoek Vlinder

De vlinder boven in de hoek heb ik uit dezelfde hoekmal geknipt als die ik in de hoeken heb gebruikt. Deze keer uit donker roze cardstock en het lijfje bewerkt met een laagje Nuvo Drops.

Het kaartje verder afgewerkt met de tekst stempel ''Liefs''  van Noor!Design en natuurlijk bloemen..
Bij vlinders horen bloemen. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Bedankt voor het bezoekje. Fijne Zondag


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6002/1041 Blauw Hoek Vlinder 6002/0986 Vintage Border Cirkels 8089/0203 Kraftpapier A4 8011/0700  StempelinkleurpapierFREG030 Stampendous Frantage Ivory / Brown470.713.163 Dutch Doobadoo Shape Art Cascade 672N Nuvo crystal drops bubblegum blush6011/0518 Paper bloc Carpe Diem

2 opmerkingen: