Pagina's

maandag 16 april 2018

Hallo Baby


Hallo Allemaal,

Een babykaart is altijd erg leuk om te maken. Deze keer heb ik een swingkaart van Dutch Doobadoo gebruikt. De mooie blauwe mal heb ik doorgeknipt en zowel aan de boven als aan de onderkant uit laten steken, de bijpassende border aan de zijkant gebruikt.


Swingkaart nr 7 is een superleuk model wat je zowel rechts als links kan laten draaien. Het plaatje is ingekleurd met polychromos potloden van Faber Castell. 


Het schattige brievenbusje en knoopjes heb ik in grijs gestanst dat kleurt mooi bij het fantje.  De leuke banner vlaggetjes blijven mooi en gebruik ik vaak.

 6002/0799 One of a Kind Alfabetbanner 29 st

Bovenaan de kaart heb ik nog wat bedels gemaakt met de Tag press van Tim Holz. Zodat het een beetje rammelt bij het bewegen van de kaart.


Dit is mijn kaartje voor deze week, bedankt voor het bezoek en graag tot volgende week.

FC-110011 Faber Castell Kleurpotlood Polychromos Blik à 120 Stuks

groetjes Corry

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.321 Swing Card Art 7 FC-110011 Faber Castell Kleurpotlood Polychromos Blik à 120 Stuks 07010 papier - Perfect Colouring Paper A4


6002/0933 Blauw  6002/0934 Border Blauw 6002/0638 One of a Kind Baby

6003/3002 Little Happines brievenbusTH93575Tim Holtz Tag Press

Geen opmerkingen:

Een reactie posten