Pagina's

zondag 4 februari 2018

Whisper

Hallo Allemaal.

Vandaag wel een heel lief kaartje voor jullie. Hebben jullie de nieuwe vlinder rand van Noor! Design al gezien?  Ik hou van Vlinders!


Voor de basis heb ik gekozen voor de Shape Art Daimond mal van Dutch Doobadoo. Het mooie design papier is van Noor!design - Carpe Diem 6011/0518. De randen heb ik bewerkt met de paper distresser.

470.713.101 Shape Art Diamond

Het stempeltje is van Mo Manning en is een digitale stempel. Maar wist je dat Noor&Zo ook hele leuke Mo Manning stempels in de webshop heeft staan? Mo Manning stempels worden uitgebracht onder het merk ''Penny Black''. Onderaan dit blog bericht vind je de link naar de stempels in de webshop. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt.  Onder het afdrukje zie je de mooie vierkante mal van Noor! 6002/0480.



Boven aan de kaart heb ik de nieuwe Vlinder rand van Noor!Design 6002/0763 gebruikt. Voor deze kaart was mijn randje net iets te breed en heb hem daarom iets ingekort. De vlinder rand heb ik twee keer uitgesneden en uit de tweede de vlinders los gesneden en deze weer terug geplaatst op de eerste rand. Zo kun je de vlinder er nog meer uit laten springen door ze terug te plakken in een andere kleur.

https://www.noorenzo.com/c-4254864/noor-design/Afbeeldingsresultaat voor chrysant boor design

De kaart verder rustig gehouden en afgewerkt met twee mooie Chrysanten. Deze heb ik gemaakt met de nieuwe Floral Flourishes Chrysanten mal van Noor!Design. 6002/0972. Zijn ze niet super mooi!?


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaartje. Ik wens jullie een fijne Zondag. 

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.101 Shape Art Diamond 6011/0518 Paper bloc Carpe Diem https://www.noorenzo.com/c-4254864/noor-design/ 114981/1531 Schut Drawing Paper A4 Mini Distress Ink Pad Festive BerriesPB30459 Penny Black Stempel Love You

Geen opmerkingen:

Een reactie posten