Pagina's

zaterdag 13 januari 2018

Gefeliciteerd met je...

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie wat eenvoudige kaartjes laten zien. Soms heeft een kaartje niet veel nodig om mooi te zijn en is een tempel met inkt en eventueel een mask erbij precies wat je nodig hebt.


Op beide kaartjes heb ik de stempelset teksten Gefeliciteerd 4610/0457 van Noor! Design gebruikt. In deze set zitten veel leuke stempels, zodat je voor elke gelegenheid een mooie felicitatiewens op je kaart kunt verwerken.


Ook bij beide kaartjes heb ik gewerkt met distress oxide inkt met twee verschillende technieken.



Bij dit kaartje heb ik oxide inkt aangebracht op een Dutch Doobadoo mask. Ik heb de inkt gewoon droog aangebracht met een sponsje. Vooraf heb ik een strook afgeplakt met tape waar ik gefeliciteerd heb gestempeld.


470.715.123 Dutch Doobadoo Mask Art Floral Leaves



Bij dit kaartje heb ik oxide inkt per kleur op een plastikje gedaan een klein beetje nat gemaakt en ton op het aquarel papier gedrukt. De volgende kleur heb ik voorzichtig tegen de kleur ervoor aangedrukt zodat de kleuren een beetje in elkaar overlopen. Daarna heb ik de stempel gefeliciteerd erop gestempeld en de mooie wensbloemen uit de stempelset condoleance bloemen 6410/0466.


Ik hoop jullie met deze kaartjes te mogen inspireren. Fijn weekeind allemaal. Creatieve groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  
 

1 opmerking: