Pagina's

zaterdag 2 december 2017

Love

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik een mixed media label laten zien. Ik vind labels erg leuk om aan een kadootje maken. Leuk versierd met een persoonlijke boodschap erop.


Ik heb het label eerst op kleur gemaakt met inktsprays. Door meer water te gebruiken krijg je druppels die uitlopen als je je papierbak beweegt. De reliëf pasta van Dutch Doobadoo heb ik op kleur gebracht. Dit kan  met inkt, gelatos, pigment poeders zoals Colorburst.


Op het puzzel hart uit de set Scr@p stencils Carpe diem 6002/0840 heb ik de reliëf pasta aangebracht. Daarnaast heb ik dit ook slordig aangebracht aan de randen.


Het woordje Love in de cirkel komt uit de stans kit Beautiful 6002/0914. Deze heb ik bewerkt met dezelfde kleur rode spray als het label zelf. Om het woordje beter uit te laten komen heb ik een strookje erachter gemaakt.


Met de Tim Holtz tag press heb ik cirkel met frames toegevoegd. Zo heb je een super leuke bijpassende embellishment.

Op naar een fijn sinterklaasweekeind allemaal.

Creatieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten