Pagina's

vrijdag 29 december 2017

Happy New Year


Goedenmorgen allemaal

Ja en zo zijn we al weer aan het aftellen naar het nieuwe jaar en heb ik voor jullie een creatie met de Dutch Doobadoo Cart Art Champagne Bottle 470.713.602 gemaakt, want bij een nieuw jaar hoort champagne.


De basis is van wit cardstock en het  mooie design papier is van Noor! Design condoleance.

En zoals je ziet niet alleen voor condoleance kaarten te gebruiken. Bovenaan de fles is  een klok bewerkt en spat de champagne er al uit.


De klok komt van de gears mal en de sterren van de sneeuwbol.


In het midden van de fles heb ik een magnolia afdrukje ingekleurd en bewerkt op de stansmal klok onder de bloemen heb ik de blaadjes en bloem gebruikt van de kerstset en bewerkt met distress inkt.


Verder de fles bewerkt met wat bloementjes en glitter en het jaartal 2018 van de cijfer banner als label gedaan. Hierbij heb ik de cijfers gebruikt die overblijven na het stansen van de mal.


En zo staat de champagne hier al koud om straks te toosten op het nieuwe jaar.


Rest mij alleen nog jullie een heel mooi, gelukkig, warm en creatief 2018 toewensen en hoop jullie graag volgend jaar weer te mogen ontmoeten hier.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten