Pagina's

zondag 24 december 2017

Dashing Through The Snow


Hallo Allemaal

Vandaag dan mijn aller aller laatste kerstkaartje van dit jaar. Met het weten dat het vanavond kerst avond is, moest ik gewoon nog een kerstkaartje maken voor vandaag van mezelf. 


Ik ben aan de slag met de Shape Art Label 5 van Dutch Doobadoo. Een model kaart die ik regelmatig weer gebruik. Eerst heb ik hem uitgesneden uit wit en blauw cardstock. en daarna het design papier er op gemat.

470.713.144 Shape Art Label 5

 Het design papier  komt uit het blokje '' Misty Winter'' van Noor!design 6011/0527. Omdat ik de kleuren graag zoveel mogelijk terug wil laten komen van mijn ingekleurd stempeltje, heb ik het ''Misty Winter'' papier gecombineerd met  het design papier uit het papier blokje ''Botanical'' 6011/0313. Het groene van de kerstboom en het truitje van de bestuurster  passen zo helemaal bij het papier.


Tussen de verschillende lagen heb ik de kleine kerstboom van Dutch Doobadoo verstopt 470.713.643. Achter het plaatje zie je de  Vintage Cirkel border van Noor! Het labeltje met strik komt ook uit het ''Botanical'' blokje. De randen van de lagen papier en ook het ribbelkarton heb ik bewerkt met een distresser en witte gesso.


Zie je de ramen van de auto? net echt toch? Dit komt door een klein dun laagje Glossy Accents van Ranger. Ik heb een klein mini flesje standaard in mijn etui. Onder aan dit bericht zie je wel mini flesje ik bedoel.

6002/0910 Winter Wishes  Sterrencirkel

 De ''Winter Wishes'' sterren cirkel 6002/0910 blijf ik super vinden! Deze keer heb ik hem alleen uitgesneden en ge-embost. De tekst 'Dashing Through the Snow' hoort bij de stempel. Het stempeltje heb ik nog bewerkt met wat embossing enamel voor een leuk sneeuw effect. 

6011/0527 Paper bloc Misty Winter

De kaart verder aangekleed met houten sterren, bind touw en kaasdoek. Sneeuw mag natuurlijk niet ontbreken. De blauwe besjes hebben ook een laagje gekregen.

Bedankt voor jullie bezoekje. 
Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen!

groetjes






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.144 Shape Art Label 56011/0527 Paper bloc Misty Winter 6011/0313 Paperbloc Botanical 470.713.643 Dutch Doobadoo Card Art tree (2x) 6002/0986 Vintage Border Cirkels 6002/0910 Winter Wishes  SterrencirkelFREG027 Stampendous Frantage  white
GAC27898 Ranger Glossy Accents mini

1 opmerking:

  1. Superleuk, leuk idee ook om de ramen zo te doen. heb de stempel besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen