Pagina's

woensdag 1 november 2017

Workshop herfstkaarten


Hallo allemaal,

donderdag 16 november staat er en leuke herfstkaarten workshop gepland, dit is 1 van de kaarten die we deze dag gaan maken. Er zijn nog een paar pleken vrij, opgeven kan HIER.


De basis heb ik gemaakt van bruin en roest oranje kleurig cardstock met daarop het mooie autumn designpapier.



Aan de bovenkant deze mooie sierrand. Als je aan de tag trekt dan komt de tekst te voorschijn.



Het plaatje komt uit het mooie knipvellen pakket, deze heb ik op deze mooie ronde stans geplakt. De eiken blaadjes heb ik ingekleurd met daubers en distress inkt in de kleuren: vintage photo, scattered straw en tea dye.




Aan de onderkant een gedeelte van de paddenstoelenrand, welke ik eerst heb uitgestanst in wit, deze gebruik ik als basis. Daarna uitgestanst in groen, gras eraf geknipt en op m'n witte basis geplakt, daarna uitgestanst in rood en daarvan de hoedjes van de paddenstoelen eraf geknipt. De witte stipjes heb ik met een sharpy pen erop gezet.

herfstpaddestoelen


De blaadjes heb ik ingekleurd met daubers en distress inkt in de kleuren: scattered straw, rusty hinge, fired brick en peeled paint.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten