Pagina's

zondag 12 november 2017

Winter Wonderland



Hallo Allemaal

Vandaag een winters kaartje voor jullie. Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Swing Card Art 7 van Dutch Doobadoo 470.713.321.


De basis heb ik uit Kraft karton gesneden. De kraft karton van Joy!crafts is lekker stevig en werkt heel goed voor een Swing kaart.

470.713.321 Swing Card Art 7
470.713.321

Het design papier is van Noor! Design ''Snowflake Kisses'' . Voor deze kaart heb ik het papier met de ijskristallen gebruikt en voor het swing gedeelte de sneeuwvlokken. 


Het plaatje is van LOTV stamps en ingekleurd met alcohol markers. Het plaatje bewerkt met een laagje Frantage Enamel. Achter het plaatje zie je een blauwe Noor! mal 6002/0929.  Aan beide kanten van de kaart heb ik de bijbehorende randmal gebruikt 6002/0930.  De handschoenen boven in de hoek heb ik bewerkt met een beetje gliding wax

6002/0930 Blauw Rand

Met de landschap mal van Noor!design heb ik onderin een sneeuwlaag gemaakt en hier achter de dennenbomen verwerkt. Ook de hertjes hebben een mooi plekje gekregen. De bomen en het papieren sneeuwlaagje hebben een echt lijkend sneeuwlaagje gekregen. In de webshop van Noor&Zo kun je verschillende sneeuw producten vinden.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen ispireren met dit winters kaartje. Bedankt voor het kijken en nog een fijne Zondag


Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.321 Swing Card Art 7FREG027 Stampendous Frantage  White6002/0930 Blauw Rand6002/0929 Blauwe doilie met alfabet6002/0697 Winter Wishes landschap

3 opmerkingen:

  1. Ik heb de mal ook gekocht, kaartje is erg mooi. Ben gisteren al aan het uittekenen geweest maar krijg het kaartje nog niet goed. Is het ook mogelijk om dit op een video te laten zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Hanny dat je ook aan de slag bent gegaan met deze mal. Hier kun je een video/filmpje vinden van deze mal. https://www.facebook.com/groups/noordesign/permalink/1556091621105369/

    BeantwoordenVerwijderen