Pagina's

vrijdag 10 november 2017

Precious


Goedenmorgen

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de Dutch Doobadoo zuigfles 470.713.582.


Als basis heb ik wit cardstock gebruikt en het design papier is van joy!Crafts.


Al het design papier op dit kaartje komt uit dit leuke blok.


Net als dit lieve plaatje met de babyvoetjes. Achter het plaatje heb ik weer een mooie mal verwerkt.


En de bloementjes heb ik op het plaatje verwerkt met natuurlijk ook nog meer bloementjes.


De leuke tekst op de speen komt van DDD paper art net als het lieve hobbelpaardje is van DDD .



Hoop dat jullie er weer van hebben genoten van dit leuke kaartje en dan zeg ik......


Graag tot een vogende keer en een heel fijn weekend allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



































Geen opmerkingen:

Een reactie posten