Pagina's

zondag 5 november 2017

It's a Boy




Hallo Allemaal

Vandaag laat ik jullie een geboorte kaartje zien. Ik hou er wel van en zeker voor jongetjes, als ze wat stoerder zijn. 


Als basis heb ik een 15x15cm dubbel gevouwen kaart van Kraft papier gebruikt. Het design papier komt uit het nieuwe blokje 'Ten miles'.  Bij mij echt het favoriete papier blokje. De kleuren zijn geweldig voor jongens kaarten. Ook de printjes zijn super. Je zou hem gewoon in het echt moeten zien. Het design papier met de strepen heb ik gemat op wit cardstock. De randen heb ik bewerkt met Distress inkt - walnut stain.

6011/0524 Paper bloc Ten Miles

In het midden zie je een kleinere formaat vierkant. Het design papier heb ik weer gemat op wit cardstock. Hierachter zie je nog ribbelkarton van Joy!Crafts.
470.715.820 Dutch Stencil Art Stencil Art A-Z (4 stencils)

Voor deze kaart heb ik de nieuwe alfabet letters van Dutch Doobadoo 470.715.820 gebruikt. De cijfers waren er al eventjes, en nu ook het Alfabet met leestekens. Voor deze letters heb ik het papier gebruikt met de vliegtuigjes en gemat op wit cardstock . De witte buitenste letters heb ik bewerkt met een distresser. Dit geeft een rafelig effect.


Het stempeltje is van - Sassy Cheryl's Stamps en ingekleurd met mijn alcohol markers. Omdat de letters flink mogen opvallen van mij heb ik het kaartje rustig gehouden. 

6003/0073 Vintage Flourishes Vlieger

De vlieger uit de vintage flourishes collectie en de knoopjes maken het kaartje af.


Bedankt voor jullie bezoekje. Fijne Zondag.
Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
6011/0524 Paper bloc Ten Miles 8089/0206 Kraftpapier 15 x 30 cm 470.715.820 Dutch Stencil Art Stencil Art A-Z (4 stencils)
6003/0073 Vintage Flourishes Vlieger6002/0638 One of a Kind Baby 6002/0199 Wolken (3st) 8089/0213 Ribbelkarton Fijn A5 309478 Tim Holtz Paper Distresser

Geen opmerkingen:

Een reactie posten