Pagina's

vrijdag 27 oktober 2017

Wedding Bells


Goedenmorgen allemaal

Het is nog wat te vroeg voor champagne, maar vandaag heb ik de card art champagne bottle 470.713.602 van DDD weer eens te voorschijn gehaald om aan jullie te laten.



De leuke tekst komt uit de serie rose avenue collectie en heb ik verwerkt in het frame van happy birthday.


Zodat het een beetje aandoet als een etiket en daaronder heb ik een taartdoilie gedaan.


Verder natuurlijk de nieuwe netrand gebruikt en die is wel weer heeel mooi.


Dit heb ik  afgewerkt met bloementjes en waar de nieuwe poinsettias als blaadjes dienen.


De kerstklokken dienen ditmaal als weddingbells en natuurlijk mogen ook de tortelduifjes niet ontbreken.


Van de kerstklokken heb ik de takjes aan de zijkant afgeknipt voor een mooier geheel.


Ik wens jullie een fijn weekend en tot een volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)












































Geen opmerkingen:

Een reactie posten