Pagina's

zaterdag 7 oktober 2017

Noor & Zo Demodag

Hallo allemaal,

Vandaag een regenachtige en donkere dag, wat is het heerlijk om dan te freubelen. Ik ben bezig voorbeelden te maken voor de demodag zaterdag 14 oktober bij Noor & Zo. Ik zal deze dag de nieuwe scr@p lijn demonstreren in combinatie met de 3 in 1 vlaggetjes pons. Kom jij ook?


Op de foto hierboven heb ik de 3 in 1 banner pons gebruikt. Ik heb er een soort rozet van gemaakt. 


Voor deze creatie heb ik de papierset Halloween 6011/0533 gebruikt.  De letters spooky komen uit de stansen en stempels set Scrabble 6004/0016. Het spinnenweb heb ik uit vellum gestanst. Deze zit samen met de spin in de set Spiderweb 6002/0532. Als laatste heb ik het herfstblad uit set 6002/0333 erbij verwerkt.

Leuk dat je een kijkje bent komen nemen nemen en tot 14 oktober bij Noor & Zo!

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


   
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten