Pagina's

zaterdag 28 oktober 2017

Happy Birthday

Hallo lezers,

Vandaag weer een kaartje van mijn hand. Ik heb voor dit kaartje het prachtige papier van Rustic Christmas 6011/0541 gebruikt. Niet alleen voor kerstkaartjes geweldig mooi papier door de pastel tintjes.


De basis van mijn kaartje heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape art 4.


Op deze kaart heb ik enorm veel Noortjes gebruikt.  Uit de nieuwe november collectie heb ik blauwe netrand gebruikt 6002/0974. Het lijkt zo net een stukje kant.


De nieuwe vintage flourishes notities 6003/0082 is ook erg bruikbaar bij elk thema. 



De little Happiness filmstrip 6003/0978 vind ik lekker speels en ook sjiek bij een toefje bloemen. 


De kleine bloemetjes zijn gemaakt met de Little Happiness bloemen stans 6002/0774. 



De flonkerende sterrencirkel 6002/0910 is niet alleen mooi op winterse kaartjes. Als je mooie bloemetjes erop plakt krijgt hij een hele andere uitstraling. 


Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje heb mogen inspireren.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 
    

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten