Pagina's

zondag 10 september 2017

Harvest

Hallo allemaal,

Toen ik dit stempeltje zag wist ik eigenlijk gelijk waarmee ik aan de slag zou gaan. Een werelds plaatje. De globe, veertjes en ook de golven rand passen perfect bij het stempeltje.


Het stempeltje is van Mo Manning - Harvest Samoset, en ingekleurd met mijn markers.

470.713.132 Shape Art Label Eurolock

Als basis heb ik gekozen voor de Dutch Doobadoo shape art label -  Eurolock. Een stoer model voor een kaartje.


Het plaatje uitgesneden zodat het achter de doily past. Daarna het geheel gemat op zwart cardstock. Dit geeft meer diepte in je kaart. 

6002/0929 Blauwe doilie 


6002/0929 Blauwe doilie met alfabet

 De globe uit de set 6002/0504 heb ik twee keer uitgesneden. Een keer uit kraft cardstock voor de houder/standaard en de wereldbol uit blauw cardstock.


Door te embossen ontstaan de werelddelen. Daarna deze bewerkt met inkt. Met een zwart en witte fineliner nog wat witte puntjes aangebracht.

6002/0504 Life is a Journey

6002/0504 Life is a Journey  

Nog even het gehele kaartje voor jullie.


Leuk dat jullie weer kwamen kijken.

472.948.047 Laser Paper Art A5 Bubbles

Tot de volgende keer

Groetjes



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten