Pagina's

vrijdag 1 september 2017

Demodag zaterdag 2 september


Hallo allemaal,

Deze keer laat ik jullie een kaart zien die gemaakt is
 met de nieuwe Dutch Doobadoo mallen. Net als de kerst mal is er nu ook een mal met de tekst" feest "hier kun je natuurlijk ook weer veel leuke kaarten mee maken.

Aanstaande zaterdag 2 september zal ik de hele dag een demo geven met de nieuwe collectie in de winkel. Kom dus gezellig langs als je zin hebt. De koffie staat klaar!


En aanstaande zaterdag 2 september geldt ook deze leuke actie in de winkel:



Ik heb als basis ook een mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Zo ook de ballon en de Pentagon. 

6002/0427 Let's Party Stans Let`s Party

De Ballon heb ik op de achtergrond Nog met een mask van Dutch Doobadoo bewerkt met distress inkt. Het papier dat ik gebruikt heb is een blok  van Noor! " Fading Colors".


Achter het plaatje een leuke blauwe Noor mal en de bloemetjes 
komen ook van een Blauwe Noor! mal.


Leuke tekst" Lets party"erbij en het feest kan beginnen.


Oh ja en een brievenbus hoort er ook bij Natuurlijk!


Het is een feest toch om zo`n kaart te krijgen en te maken! 

6003/3002 Little Happines brievenbus

Hopelijk weer genoeg inspiratie en zo zien jullie hoe leuk de Dutch Doobadoo mallen gebruikt kunnen worden.

Groetjes en tot snel weer,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten