Pagina's

woensdag 13 september 2017

Believe in the Magic


Hallo allemaal,

inmiddels is het alweer half september, de hoogste tijd om met je kerst kaarten te beginnen om alles straks op tijd klaar te hebben om te versturen.


De basis heb ik gemaakt van groen en rood cardstock met het designpapier Believe in the magic van Noor!


 Aan de bovenkant heb ik de mooie dennentakkenrandstans geplakt.

    6002/0930 Blauw Rand

Langs de zijkanten heb ik deze mooie randstans geplakt, welke ik extra versierd heb met wat strass.


Het plaatje heb ik in deze mooie ronde stans geplakt. 

6002/0929 Blauwe doilie met alfabet

Ik heb hem gemat op groen cardstock en versierd met wat strass.


 De kaart heb ik verder versierd met wat bloemetjes, dennentakjes en hulstblaadjes, deze laatste 2 zitten op een soort van liniaaltje.

6002/0770 Happy Holidays Rand dennentakjes

Deze kun je dan uitstansen en dan heb je meteen een aantal takjes en hulstblaadjes, ideaal.
Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren,

groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten