Pagina's

vrijdag 15 september 2017

Anniversary


Goedenmorgen allemaal,

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een al iets oudere Dutch Doobadoo Shape Art label Heart 470.713.113.


Als basis heb ik kraft en cardstock ecru gebruikt en daarna bewerkt met design papier.


Het plaatje is verwerkt in de open hart mal en ook de mal met de tortelduifjes heb ik uit ecru cardstock gestanst en met distress ink bewerkt.

Nog wat leuke pareltjes om het hart heen geplakt en een bloementoefje met de leuke swirl takjes.


En om het af te maken heb ik de de datum en de maand op de kaart gemaakt.


Die stans is zo leuk want je kan het hele jaar door blijven gebruiken.


Nog een keer het hele kaartje en ik hoop dat ik jullie weer op iedeen heb gebracht.


Leuk dat jullie komen kijken en ik zeg graag tot de volgende keer weer.



     



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten