Pagina's

zaterdag 26 augustus 2017

Mixed Media Workshop

Hallo allemaal,

Op 15 september is er een hele leuke workshop dag waarbij er diverse mixed media producten aan de orde komen. Zo mag je die dag bij mij aan de slag met inkt, masking papier,stempels enz..


Hier alvast een voorbeeld van de workshop die je bij mij aan tafel kan maken. Met een leuke shape art gaan we deze stempel kaart maken. Hierbij gebruiken we Versa Magic inkt als basis. 

470.713.154 Shape Art ornament

Verder komen er veel stempeltjes en masks aan bod. Ook glossy accents is er op verwerkt. Al met al een erg leuke techiek. Ik waarschuw je alvast dat dit een verslaving kan worden.

Ik zou zeggen, geef je nog snel op en kom gezellig naar de Mixed Media workshop dag. En nog iets wat ik wil vermelden, We laten niet iedereen wisselen van plek maar iedereen blijft zitten waar je bij de eerste workshop al was aangeschoven. Je groep blijft lekker bij elkaar. De workshop dames gaan wisselen. dit geeft veel meer rust en iedereen kan zijn spullen laten staan, handig toch!

Wie weet zie ik je dan!

Groetjes Janet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten