Pagina's

vrijdag 25 augustus 2017

Cheers


Goedenmorgen allemaal

Vandaag laat ik jullie een label zien en wel de Dutch Doobadoo Enveloppe Art Label 470.990.001.


De basis is gemaakt met kraft cardstock en het design papier komt uit het Noor,s Favourite Paper bloc


Het plaatje met de lekkere ijsjes is afkomstig uit de serie knipvellen summer greetings.


Het plaatje is verwerkt op de mooie ronde  blauwe doilie met verder wat leuke takjes er omheen.


De label heb ik aan een heerlijke champagnefles vol met celebrations gedaan.


De rest van het label heb ik af gewerkt met parels, vlinders en bloementjes die ik tussen de takjes met hartjes zijn verwerkt.


Ook heb ik de vlaggenlijn gebruikt en daarop de afkorting van de letters happy birthday gedaan.


Ik hoop dat jullie er weer van hebben genoten en ik zie jullie graag een volgende keer weer. Fijne dag allemaal.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten