Pagina's

maandag 10 juli 2017

Thank You


Hallo Lezers,

Zeg het met bloemen!Voor deze kaart heb ik 2 verschillende Dutch Doobadoo mallen gebruikt.


 De eerste is zo fijn omdat de kaart dan mooi blijft staan, de tweede vind ik zo'n leuk model. 


Het plaatje wat ik gebruikt heb is gestempeld met 1 bloem maar door steeds te maskeren kan je er een heel stel op je aquarelpapier stempelen, daarna heb ik ze ingekleurd met aquablend potloden in diverse paarstinten. 

6410/0308 Stempelset Sayings 

De mooie sierlijke letters komen van deze stempelsheet.


Een klein stempeltje om de staande kaart onder te steken, op onderstaande sheet staan diverse leuke tekstjes.

6410/0039 Stempelset Buttons Veel Geluk

Tussen de diverse lagen heb ik wat mooie mallen onderuit laten steken.

   
De Bingokaartjes blijven ook zo leuk !


Een bloementoef met wat natuurlijk materiaal, een swirl van Noor en wat scrappersflos als finishing touch. 


Nog even het hele kaartje en dan wens ik jullie weer een gezellige freubelweek. 

470.713.623 Fold Card Art 2

Graag tot volgende week.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: