Pagina's

vrijdag 21 juli 2017

Summer crush



Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik voor jullie een creatie gemaakt met de shape art label xl 470.713.138. Als basis heb ik ecru cardstock en daarna gemat met oude rose cardstock en design papier van maja.


Zo mooi papier om mee te werken en soms zo mooi dat je het niet wil gebruiken hihihi.



Het plaatje is afkomstig van maja design summer crush en verder heb ik weer een aantal mooie mallen verwerkt zoals de nieuwe blauwe randmal 6002/0912


Een beetje shabby vintage en romanties gemaakt en oude tijden en vakanties aan zee herleven.


En om al die memories niet te vergeten heb ik ook de filmstrip weer is gebruikt die ik doormidden heb geknipt en voor het leuke effect heb ik die een beetje op gerold met een potlood.


Verder heb ik het afgewerkt met bloementjes en vlinders en die mooie rose tak 6002/0939 die ik ook weer is lekker in stukjes heb geknipt om het een speelser effect te geven.


De shape art label xl is geweldig om creaties mee te maken vooral ook omdat als je ervan houd er lekker veel op kwijt kan. 


Fijne dag allemaal en graag tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Jolanda


1 opmerking:

  1. Dit is echt een plaatje zeg. Wow wat leuk gedaan, papier en plaatje zijn ook zo mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen