Pagina's

vrijdag 7 juli 2017

Flip Flops


Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt van twee verschillende Dutch Doobadoo mallen namelijk de flip flops  470.713.633 en de shape art tag 470.713.125.


Ik ben uit gegaan van de basis met wit en rose cardstock en het design papier komt uit het paper bloc Noor,s favourites 6011/0396.


Verder heb ik een magnolia stempel Tilda with flip flops aan ingekleurd met mijn copics en ze is helemaal klaar voor een dagje op het strand.


Het hekje uit de serie under the sea 6002/0653 heb ik een keer uitgestanst en daarna op de helft door geknipt.


Zoals ook het tekstbord is afkomstig uit deze serie en die ik boven aan de kaart hebt verwerkt zodat je de kaart eventueel kan ophangen.


Verder heb ik de flip flops bewerkt met een orchideetjes en pareltjes uit mijn voorraad en aan de zijkant heb ik de schelpenrand uit de serie seashore 6002/0662 verwerkt en bewerkt met distress inkt.


Tja ik denk dat deze dame klaar is voor een zomerse dag aan het strand denken jullie niet?


Hele fijne dag allemaal en tot een volgende keer maar weer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten