Pagina's

zondag 9 juli 2017

10 vingertjes, 10 teentjes

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik jullie een geboorte kaartje zien. Ik hoop hem binnenkort te mogen gebruiken en anders moet ik nog even aan de slag met een voor een jongen. Mijn voor gevoel is een meisje.


Deze keer als basis een wit dubbelgevouwen kaart van 13,5 x 13,5 cm. Het design papier heb ik gemat op kraft papier. Deze leuke digi is van LOTV en ik heb hem ingekleurd met de no-lines techniek.

6002/0537 Noor! Design Blauwe mal met swirls

Deze sierlijke blauwe mal 6002/0537 heb ik ook gemat op kraft.


Met de One-of-a-kind Baby 6002/0638  heb je heel veel keus om je kaart aan te kleden. Op mijn kaartje heb ik het speentje en bijtring gebruikt.  De bijtring heb ik 2 x gestanst. 

6002/0638 One of a Kind Baby



1x uit kraft en 1x uit roze cardstock. Het eendje eruit geknipt en deze geplakt op kraft.


Zie je de leuke randmal? Die ga ik zeker vaker gebruiken.

6002/0912 Blauw Rand

Bedankt voor het kijken en een fijne Zondag.
Groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten