Pagina's

maandag 12 juni 2017

kiss Me

Hallo Lezers,

Vandaag een easelkaart met een nieuwe shape art van Dutch Doobadoo. Zo handig je hebt altijd een leuk modelletje. 


De basis is wit card stock, het designpapier in het rood met besjes  past mooi bij het rood van de paddenstoelen. 

6002/0641 Stans Garden Grasrand

Het leuke plaatje is van Mo Manning


 Het gras is lekker hoog en is iets verhoogd opgebracht zodat de easel hier tegenaan kan rusten. De paddenstoelen heb ik drie keer gestanst en daarna de delen geknipt zodat het gras steeltjes en hoedjes in verschillende kleuren zijn. Dit geeft een grappig effect. 

6002/2042 Noor! Design Winter Wishes Circle Stars

De sterrenrand is niet alleen mooi met kerst vind ik.


De kersen en blaadjes zijn uit wit gestanst en gekleurd met de brushmarkers van Winston en Newton. 

6002/0453 Berry Sweet Strawberry

Je kan ze dan precies de kleur geven die je wil. Daarna nog een laagje glossy accent erop dan lijken ze net echt. 


Nog even heel het kaartje en dan bedank ik jullie voor het bezoeken van deze blogpost, heel graag tot de volgende keer. 

470.713.146 Shape Art Frame

Knutselgroet van mij.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten