Pagina's

maandag 26 juni 2017

Hello Precious

Hallo Lezers,

Vandaag heb ik de leuke nieuwe lantaarn van Noor Design! gebruikt. Het is zo'n mooie sierlijke lantaarn geweldig voor kerst maar ook door het jaar door goed te gebruiken.


De basis is een shape art van Dutch Doobadoo in wit zwart en design papier. Tussen de witte en zwarte rand heb ik een nieuwe rand van Noor Design! gestoken

6002/0912 Blauw Rand   

De lantaarn heb ik in wit gestanst en de ruitjes aan de achterkant gemaakt met een stukje donkergeel card stock met een klein glimmertje erop.


6002/0795 Winter Wishes Lantaarn

Het beertje is van Teddy Bo en ingekleurd met wax potloodjes Ik heb haar gemat op een blauwe mal, onderaan de post kun je zien welke.


Wat is het een schattig beertje he?


De little happines brievenbus is een van mijn favorieten.


De bloementoef is van zelfgemaakte bloemen en blaadjes met een klein beetje natuurlijk materiaal.


Nog even het hele kaartje. 


Dan wens ik jullie weer een gezellige knutselweek bedank voor het bezoeken van dit Blog en heel graag tot een volgende keer.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: