Pagina's

zaterdag 6 mei 2017

A Harvest of Joy

Hallo Lezers,

Deze mal van Dutch Doobadoo is een echte mooie Basismal. Ik heb er deze keer een easelkaart mee gemaakt.


Het mooie Designpapier van de lavendelblok heb ik gebruikt.

6011/0501 Paper bloc Lavendel

De Traktor is een stempel van Sheena Douglas. 


En hoe leuk past de vogelverschrikker bij deze stempel!


De bloempjes uit het one of a kind set lente. 

6002/0798 At the farm - Vogelverschrikker

Zo leuk ook en zorgen meteen dat mijn easel blijft staan.


Nog een leuk stempeltje maakt mijn kaartje af.


Nog even het hele kaartje.


Ik wens jullie heel veel plezier met deze veelzijdige mal.

470.713.143 Dutch Doobadoo Shape Art

knutselgroet van mij


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten