Pagina's

zaterdag 18 maart 2017

Knuffels

Dag allemaal,

Gezellig dat je weer even langskomt op mijn blog. Ik heb weer een voorjaarskaartje dat ik jullie wil laten zien. De basis is gemaakt met een kaartmal uit het Crafty Boutique pakket. Het designpapier komt uit de Carpe Diem set.


Ik heb op deze kaart als middelpunt de nieuwe ovalen No End mal gebruikt.


Bij deze mal zit ook buitenom nog eens stansmal om het ovaal uit te stansen. Doe je dit niet dan blijft het model gewoon in je kaartpapier zitten. Ook zit er nog een set met mini bloemetjes en blaadjes bij. Zoals je op de foto hieronder ziet heb ik die weer gebruikt om de geemboste delen op te werken. 


Het vliegertje is ook een nieuwe Noor! Design Vintage Flourishes mal.


Je kunt deze ook weer opbouwen uit verschillende kleurtjes.


Op verschillende plekjes heb ik ook weer de nieuwe hoek met vlinders gebruikt. 


Het stempelafdrukje is van Mo Manning en is ingekleurd met de Winsor & Newon Water Colour Markers.

Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot snel maar weer!

   

1 opmerking: