Pagina's

maandag 19 december 2016

Flowers

Hallo Lezers,

Vandaag een eenvoudige kaart van een prachtige mal.


De mal heb ik uitgestanst uit wit cartstock en het geemboste gedeelte beinkt met distress, daarna gemat op rose cartstock. Dan nog 3 x een kader van bruin en rose cardstock.

6002/0540 Blauw mal Vierkant

De kleuren van de kaart laat ik terugkomen in de bloementoef, wat het geheel rustig houd. 


Uiteraard is de bloementoef gemaakt met een zelfgemaakte bloem. Je stanst de bloem diverse keren uit, maak de delen nat met water of glimmer mist. Frommel ze tot een propje op, haal de delen voorzichtig uit elkaar en laat drogen. Vervolgens plak je de bloem in elkaar. Leuk toch?

Afbeeldingsresultaat voor floral flourishes noor design
  
Super dat je dit met diverse floral flourishes mallen kunt doen.  


De tiny letters gefeliciteerd zijn zo schattig en passen precies op het randje rechts bovenin.


Hier nog een keer de hele kaart,ik hoop dat ik weer voor wat inspiratie gezorgd heb en graag tot volgende week.

6003/0037 Vintage Flourishes Blad

knutselgroet van mij.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten