Pagina's

woensdag 28 december 2016

Cars & Gears



Hallo allemaal,

op de valreep dit jaar nog even een echte stoere mannenkaart.


De basis van de kaart heb ik gemaakt van blauw en bruin cardstock. Ik vind het echt een geweldige combi!


De mooie stoere gear heb ik eerst uitgestanst in blauw en daarna alleen geembost in blauw .

6002/0287 Gears Tandwielen       6002/0634 Gears tandwielen + klok

Op elkaar geplakt en dan krijg je dit leuke effect.


 De autootjes mogen op deze kaart natuurlijk niet ontbreken.

6003/0074  Vintage Flourishes Fiat en VW

Zijn ze niet stoer en schattig tegelijk?!


Aan de zijkant heb ik de gear randstans geplakt met daarop de losse gears. Zo kun je met al deze stansen toch een leuke mannenkaart maken. 


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren. Bij deze wil ik jullie een gezond, gelukkig en creatief 2017 wensen!

Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten