Pagina's

vrijdag 4 november 2016

Winter Wishes

Winter Wishes!
Met de leuke Dutch Doobadoo Cart Art mal heb ik de basis van de kaart gemaakt. 


Het plaatje komt uit het paper&picture boekje Winter Wonderland. Deze heb ik omcirkeld met de leuke blaadjes van het paper art vel van Dutch Doobadoo en gekleurd met 3 kleuren distress inkt. 


Langs de randen van de kaart heb ik de leuke sterren randstans van Noor Design gebruikt. En de nieuwe ijsbeertjes stans van Noor Design heb ik op de voorkant van de kaart verwerkt. Erg leuke stansjes.


Achter het plaatje van de rendieren heb ik de mooie ovalen stans van Noor geplakt.

Het woord "winter" is ook een stans van Noor Design. Paste leuk bij dit project. 


En het woord heb ik een glitterlaagje gegeven met de clear glitterstift. 

Dit is mijn creatie weer voor deze week. Nog een hele fijne en creatieve dag en bedankt voor je aandacht!

Vriendelijke  groetjes Vera

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten