Pagina's

zaterdag 15 oktober 2016

Grote Dutch Doobadoo Workshopdag

Hallo allemaal,

Op 24 september hadden we bij Noor & Zo weer de grote Doobadoo dag. Wat was het weer gezellig om met zovelen diverse projecten te maken. En het leuke is, de volgende zit al bijna weer vol,
Deze is gepland op 4 februari 2017.

Zaterdag 04 februari  -  Grote Dutch Doobadoo Workshopdag

Hier heb ik nog een kleine impressie van die leuke dag. Samen met Monique Haarhuis heb ik jullie een workshop gegeven waarbij we een  soort draaikaart hebben gemaakt.


En wat ik toen ook vertelde is dat je die ook leuk in de kleine versie kan maken. Die heb ik dus gemaakt en zal hem even aan jullie laten zien.


Het waren 3 keer dezelfde modelletjes maken en deze tegen elkaar aan plakken. Daar tussen doe je dan nog een touwtje om de kleinere cirkel aan te maken. Bij deze uitvoering heb ik diverse stanjes van Noor!Design verwerkt en er een  kerstkaart van gemaakt.

470.713.139 Shape Art Flag

Op de foto hierboven zie je de leuke hertjes 6002/2029  die ik heel graag op mijn kerstcreaties mag toevoegen.Ook de tekst "december"van de kalenderstansjes vond ik wel toepasselijk.


Aan een zijkant heb ik de tekst stansjes "Merry Christmas" geplakt. Deze zijn van de Happy Holliday`s serie 6002/2027.


De mooie Poinsetta oftewel de kerstster mocht natuurlijk ook niet ontbreken. Deze komt met de mooie set "one of a kind" mee.6002/0584. Met nog wat kerststerretjes,wat kant en een toefje bovenop vond ik hem wel oke.

6002/0584 One of a Kind Kerstset

En zoals ik al zei, dit is de kleinste maat van de label art van Doobadoo. 

Zaterdag 04 februari  -  Grote Dutch Doobadoo Workshopdag

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier NOOR ZO

Ik vond het weer leuk om te maken, en wie weet zie ik je bij de volgende grote Doobadoo dag wel, dan zal ik ook weer samen met jullie een leuke workshop gaan doen.

1 opmerking: