Pagina's

maandag 10 oktober 2016

Deer Santa

Hallo Lezers,

We gaan maar door voor de kerst, dit is tenslotte de tijd van het jaar om veel kaarten te sturen en kan je lekker creatief bezig zijn. 


Voor deze kaart heb ik de Dutch Doobadoo swingkaart Romance weer eens gebruikt. Het designpapier is van de vintage blok. Met in het midden een prachtig plaatje ingekleurt met de spectrum Noir aquablend potloden.
  

Het plaatje heb ik gemat op de prachtige sneeuwster van Noor! Design.

6002/0536 Winter Wishes Doily   6002/2021 Winter Wishes Rand met ijskristallen

Voor de zijkanten heb ik de rand met sneeuwsterren gebruikt 


Ik vind ze prachtig.


Verder nog de bel en het label van de Happy Holidays serie en wat losse sterren  gebruikt.


Dit was mijn kaartje weer voor deze week bedankt voor het bezoeken van deze post en graag tot volgende week.

veel knutselplezier deze week
knutselgroet,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten