Pagina's

vrijdag 16 september 2016

Tea Time

Met dit mooie weer had ik zin in een zomers kaartje na de kerstkaarten die ik aan het maken ben. Met de mal van Dutch Doobadoo heb ik bijgaande kaart gemaakt met papier van Maja Design.


Het plaatje komt van het leuke girly paper&picture blokje die ik in de mooie blauwe mal "vierkant met circkel" heb geplakt.


 De bloemetjes komen van de stans zonnebloemetjes en de blaadjes zijn van het nieuwste paper art vel van Dutch Doobadoo wat binnenkort uitkomt.


 Erg leuk, deze heb ik gekleurd met distress inkt.


Het bestek setje komt van een stans van Joy!Craft van de se\rie  Afternoon Tea.


 De banner stans is van Noor Design en heb ik gestempeld met memtento inkt Bamboo leaves.


 Dit was mijn zomerse kaart voor deze week. Bedankt voor je aandacht en eventuele reactie! Altijd leuk!

Nog een hele fijne dag verder!
Groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten