Pagina's

zondag 24 juli 2016

Walking in a winter Wonderland

Tja en dan is het eindelijk zomer en dan komen wij alweer met de Kerst kaartjes, hihi. Stiekem is het al best best leuk om er weer mee bezig te zijn.


Voor deze kaart heb ik de leuke mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Het leuk is dat het net lijkt of er een boek op deze kaart ligt.

470.713.308 Swing Card Art Boek 

Als basis heb ik paars cardstock gebruikt en de mal met een potlood overgetrokken en de ril (vouw) lijnen getekend. Na het overtrekken heb ik de rillijnen gerild en een paar lijnen ingesneden. Ook het design papier om te matten kun je overtrekken met deze mal.


Om de 'bladzijden' te creĆ«ren heb ik ribbelkarton gebruikt. Over dit ribbelkarton ben ik met een inktpad gegaan. 

6002/2053 Noor! Design Ice Crystals       6002/2036 Winter Wishes Icecles

Niet te hard drukken en de ribbels worden gekleurd. Hierdoor ontstaan er bladzijden. 


Onmisbaar bij een winterse kaart zijn de ijspegels, hier heb ik ze langs de hele bovenkant gedaan.


Naast de bladzijde heb ik een grote halve ijskristal geplaatst, aan de andere kant de andere helft. Voor de rest heb ik de kaart versierd met een strik en wat glimmertjes.

Hopelijk mogen we nog lang van de zomer genieten!
Liefs,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

2 opmerkingen: