Pagina's

woensdag 6 juli 2016

Little Kitten

 Hallo allemaal,

zelf ben ik gek op lavendel en dan in combinatie met die schattige poesjes, schattig toch!


Deze Noor mal  heb ik deze keer gebruikt als basis voor m'n kaart, door hem vier keer uit te stansen en dan tegen elkaar op een craft stuk papier te plakken.


Bij dit plaatje past natuurlijk die leuke poezen stans perfect. Ik heb hem in 2 kleuren uitgestanst en hem iets laten overlappen voor een extra leuk resultaat.


Ook de lavandel mag hier niet op ontbreken, deze heb ik in 2 kleuren uitgestanst, van de paarse kleur heb ik de steeltje weg geknipt, zo lijkt het allemaal nog echter.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren. Groetjes



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten