Pagina's

vrijdag 10 juni 2016

Hoera 12 Jaar!

Hoera Lisanne 12 jaar!
  
Mijn dochter werd vorig jaar zomer 12 jaar en klaar voor de middelbare school. Wat gaat de tijd hard en wat wordt ze wijs. Het loskoppelen is begonnen. Maar haar 12e verjaardag wilde ze nog graag uitgebreid vieren en het was een super leuk feest.

 Bijgaand mijn scraplayout over haar verjaardag. 

  

Het papier is van Maja Design en daar heb ik veel leuke Noor Design stansen op gebruikt.


 De achtergrond heb ik eerst bewerkt met het honingraat en rozen stencils van Dutch Doobadoo en deze erop gezet met de modeling paste van dit zelfde merk.


 De grote cijfers 12 komen van een mask stencil van Dutch Doobadoo. 

   
Onder dit bericht staat een lijstje met gebruikte materialen en kun je zien welk stencil. 


Verder heb ik de layout opgebouwd uit meerdere stroken papier en deze met de edge distresser van Tim Holtz opgeschuurd aan de randen. Daarna met distress inkt bewerkt en over elkaar heen gelegd. Het is vaak schuiven en uitproberen net zolang tot dag je tevreden bent.


 De rolroosjes zijn ook stansen van Joycraft/Noor Design.


Achter de foto heb ik uit wit cardstock 2 x deze doily uitgestanst en geplakt. Erg mooie mal om te gebruiken.


Dit is mijn layout voor deze week! En nog steeds vind ik scraplayouts maken het leukste wat er is. Ook daar kun je die leuke materialen van Noor Design voor gebruiken.

870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

Ik wens je nog een fijne en creatieve dag!
Groetjes Vera





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten