Pagina's

dinsdag 21 juni 2016

Grote PanPastel Workshopdag!

Hallo allemaal,

Jolanda had mij gevraagd of ik wat kaartjes wilde maken met PanPastel en de nieuwe
Happy Holliday stempels met de rendieren en de bomen. Nu had ik al een tijdje lopen zeuren om bomen en vond ik het dus geweldig dat deze set uitkwam en mijn antwoord op haar vraag was natuurlijk niet moeilijk voor mij.

6410/0428 Stempelset Kerstbomen / rendieren

Dus ik had er niet 1 of 2 gemaakt maar een hele set ;) Net zo leuk!


De mogelijkheden met deze set zijn eindeloos:

 

  

 

Er staat weer een grote PanPastel workshopdag gepland op vrijdag 28 oktober. En kerstkaarten maken met deze leuke nieuwe stempelset is 1 van de vele dingen die jullie dag gaan leren.
Je mag voor slechts € 19,95 weer deelnemen aan 6 workshops.
Geef je dus snel op voor deze dag vol zit: 


Het gaat weer een hele gezellige en leerzame dag worden die je niet wilt missen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten