Pagina's

woensdag 22 juni 2016

Een kaartje speciaal voor Jou


Hallo allemaal,

soms wil je iemand gewoon eens verassen met een kaartje, gewoon omdat je zoveel van iemand houd, ik heb mijn dochter in het zonnetje gezet.


De basis heb ik gemaakt van roze en groen cardstock, designpapier uit het blok budding spring.(6011/0314) Ik heb de kaart versierd met de nieuwe bloemen stansjes.

6003/0046 Vintage Flourishes Blad 1

Deze kun je eerst uitstansen en daarna met de bijpassende stempel bestempelen. Achter de bloemen heb ik wat blaadjes( 6003/0046) te voorschijn laten komen.


Het plaatje heb ik op een accolade mal geplakt. Het plaatje is een stempel van for ever friends,welke ik met de volgende kleuren  markers van Winsor en Newton heb ingekleurd:

hart:  V746- M727-R519
beertje: O837-928-Y217- O819


Aan de binnenkant komt de tekst tevoorschijn en komt het papier met de vlinders uit het blok budding spring (6011/0314) mooi uit. 

6011/0314 Paper Bloc Budding Spring

Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren. Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten