Pagina's

zaterdag 7 mei 2016

Little Baby

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Dag lezers,

Vandaag weer een babykaartjes voor jullie. Ik ben dol op de Dutch Swingcard mallen van Dutch Doobadoo. Die ik vandaag gebruikt heb is ook alweer zo'n leuk model. Je ovaal in het midden gaat als het ware "zweven" als je het kaartje vouwt en rechtop zet.


Het designpapier van het kaartje komt uit het Noor! Design blok Happy Baby.
Op dit kaartje heb ik ook het nieuwe treintje gebruikt uit de collectie Happy Baby . Is het geen schatje? De stoere sterrenrand bovenaan het kaartje vind ik altijd erg toepasselijk bij een babykaartje.


Een mooie tekst is gestempeld in de blauwe ovalen Noor! mal. Bovenaan een koordje met wat witte belletjes. Dutch Doobadoo heeft in de Dutch Paper Art lijn ook leuke teksten. Deze heb ik op een uitgestanst label geplakt. Ook het waslijntje met kleertjes komt uit dit vel.


Het stempelafdrukje is natuurlijk weer ingekleurd met de BrushMarkers. Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden, tot een volgende keer!

   

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten