Pagina's

maandag 23 mei 2016

Een kaartje voor Jou

 Hallo Lezers,

Vandaag  ben ik met Panpastel, embossing poeder en perfect pearls aan het spelen geweest en dit kaartje is het resultaat.


Mijn basis is een label van Dutch Doobadoo deze heb ik met de Dutch Doobadoo mask Bricks en panpastel bewerkt,(vergeet niet te fixeren) daarna met  de mooie swirl gestempeld met versamark en diverse mediums gebruikt. 


De mooie swirl leent zich erg goed voor diverse toepassingen. Met versamark gestempeld en daarna afwisselend met panpastel, embossingpoeder en perfect pearls erover gegaan. op deze foto zie je hoe leuk dit met de lichtinval veranderd.


    6410/0075 Silhouettes Swirls 2

Op het bloemetje van de stempel heb ik een vintage flourishes bloemetje gezet.


 Ik ben fan van de Nederlandse teksten daarom ook op deze kaart weer gebruikt, hier heb ik de banner doormidden geknipt en op elk stuk een gedeelte gestempeld.

Lijkt het je ook leuk met panpastel te werken volg dan eens een leuke en gezellige workshop bij Noor en zo 
Vrijdag 27 Mei 2016 - 1.001 mogelijkheden met PanPastel

Mocht deze workshop al vol geboekt zijn  op de webside zie de volgende panpastel workshop op 1 okt. Hopelijk ben je weer geinspireerd, dan wens ik jullie weer een hele gezellige freubelweek.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen: