Pagina's

woensdag 13 april 2016

Noor! & Zo Workshop - Giftbox


Hallo allemaal,

vrijdag is het zo ver dan mag ik de giftbox als workshop geven bij Noor & Zo, deze datum was binnen in no time vol geboekt, maar 10 juni mag ik hem weer geven.


Zoals je op de foto kunt zien is het een heel project, je maakt een box met deksel waar in vakjes zitten. Hierin maken we 2 kaarten, 3 tags en een kalenderje.


Boven op de deksel heb ik wat roosjes en klim-op geplakt, maar ook die prachtige vlinder, welke ik heb bewerkt met wat glitter en wat pareltjes.


Dit is de buitenkant van de box, waar ik wat vlindertjes op geplakt heb, als je de deksel verwijderd, klapt het doosje open, zoals je kunt zien op de volgende foto.


Al het designpapier komt uit het  prachtige blok budding spring.


Op de labeltjes heb ik wat leuke tekstjes gestempeld, de eerste 2 komen van de spring set, de 3 e van de bloemenstempelset. Achter de roosjes heb ik wat blaadjes geplakt.


Het kalendertje wat uit zich zelf blijft staan heb ik bestempeld met wat bloemen uit de bloemen stempelset. Hierop heb ik wat plakpareltjes geplakt. Bovenaan heb ik de maand geplakt en daaronder de dagen gestempeld.


De eerste kaart die ik voor in de giftbox heb gemaakt is deze. Aan de zijkant heb ik een mooie randstans gebuikt en in het midden de mooie accolade stans. Hierin zit een plaatje uit het paper & picture blokje.


Dit is de tweede kaart met weer een net andere randstans als de eerste kaart. De witte bloemetjes heb ik gemaakt met de flourish vintage bloemen stans. Achter de bloemetjes heb ik wat blaadjes vandaan laten komen. Verderheb ik wat vlindertjes van dutch doobadoo er opgeplakt.


Wil je ook een giftbox maken, geef je dan op voor 10 juni, via deze link want dan mag ik hem nog een keer komen geven bij Noor & Zo in Waspik. 

6011/0314 Paper Bloc Budding Spring

Groetjes 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: