Pagina's

zaterdag 23 april 2016

Noor! & Zo Demodag - Koningsdag

 
Hallo allemaal,
 Met koningsdag is de winkel gezellig open. En staat voor mij in het teken van kleuren. Ik zal deze dag met de nieuwe aquablend potloden van spectrum noir een demo geven.



Deze prachtige  hoog gepigmenteerde potloden zijn heel makkelijk in het gebruik en geven mij de shabby look die ik mooi vind in mijn kleurwerk.

m

De potloden zijn ideaal omdat ze heel gemakkelijk blenden en daardoor op diverse manieren te  gebruiken.  Ben je nieuwschierig geworden? Hop dan gezellig met koningsdag even binnen en probeer deze betaalbare  potloden even uit.  Ook Willem is al om... ;)


Ook is er deze dag een knallende aanbieding bij aanschaf van de potloden!

ACTIE AquaBlend Potloden 96 stuks

Het  hele binnenhof is open en ook zijn erbuiten diverse activiteiten !
Wie weet zie ik je de 27e 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten