Pagina's

woensdag 9 maart 2016

Vrolijk Pasen


Hallo allemaal,

nog  2,5 week en dan is het alweer Pasen, om alvast heerlijk in de sfeer te komen deze echte Paas creatie.


De basis heb ik gemaakt van blauw en creme kleurig cardstock. Om de basis te maken heb ik de card mal van Dutch doobadoo gebruikt.

470.713.597 Card Art Paasei

Op je papier leggen, om tekenen,rillen, uitknippen en vast plakken en je basis is klaar. Aan de voorkant heb ik wat gras geplakt.


Achter de bloemetjes heb ik een takje van Noor design laten uit steken.


Ik heb de creatie versierd met de vlindertjes en paaseitjes, die allebei afkomen van een laser-artvel van Dutch Doobadoo.


In de creatie heb ik een zakje met paas eitjes gedaan, daaraan heb ik een labeltje gehangen met een leuke paastekst. Achter het roosje komt een klein stukje van het takje met blaadjes vandaan.

472.948.018 Laser Paper Art A5 Easter Eggs

Deze kun je ook heel goed in gedeeltes op je creaties gebruiken.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, 
groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


3 opmerkingen:

  1. Schitterend Miranda, wat heb je dit allemaal weer mooi bij elkaar gezocht. Het is weer een prachtig geheel geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige creaties en wat een schitterende mal. super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een creatie zeg, Geweldig ik heb zoveel te zien, leuk hoor.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen