Pagina's

maandag 7 maart 2016

Verhuist

Hallo Lezers,
Mijn nicht gaat verhuizen naar Amsterdam, een mooie gelegenheid om een kaartje te sturen en het blijft toch veel leuker dan een bericht via telefoon of computer.
 

De basis is bruin cart stock papier en designpapier deze heb ik een aantal keer uit gestanst uit een mal van Crea-Lies nl de XXL vierkant met stiklijntjes, Zo handig en ook gewoon verkrijgbaar bij Noor en Zo in de Webshop of winkel.


Een close up van het schattige vogeltje wat weer ingekleurd is met mijn favoriete medium Sennelier, de blaadjes aan de zijkant zijn van het stempelsheet Autum en zijn gestempeld met distress vintage photo, met wat verdunde distress ingekleurd, dit geeft een leuk effect. 

Het mooie vintage border randje gebruik ik graag ,ook deze keer weer.Ik vindt het zo schattig. 



Het hekje van het one of a kind set en de wegwijzer van de nieuwe collectie kun je mooi combineren I LOVE IT.

 

Op de wegwijzer de stempels gebruikt van Joy Craft die voor veel gelegenheden passen. 


Beetje knippen en plakken en voila. 


Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie opgedaan hebben. Rest mij nog jullie weer een fijne knustelweek te wensen.
  

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten