Pagina's

maandag 7 maart 2016

Hoera!

Doen jullie wel eens mee met sketch challenges? Ik vind het altijd erg leuk om mee te doen en vooral om te zien wat iedereen ervan maakt. Ook bij Noor & Zo hebben we een sketch cchallenge en we zijn al bij nummer 10!

Hieronder zie je mijn uitwerking van de sketch. Ik heb het plaatje uit de Create & Celebrate pakketten van Joy!



Het mooie frisse papier komt uit het papierblok van Noor! Design Budding Spring.

6011/0314 Paper bloc Budding Spring

Met dit papier krijg je echt zin in de lente!


De grote ronde stans is één van mijn favorieten. 

6002/0361 Blauw 6-punt stencil

Hij is ontzettend fijntjes en pas daarom bij elk kaartje.


Zo af en toe heb ik geen zin om te stempelen, dan moet ik weer een andere kast in om naar de juiste stempel te zoeken. Op dat moment zijn de tekst stansen erg makkelijk. je hebt ze met verschillende teksten, zoals 'Bedankt' 'Sterkte' maar ook Hoera. Deze vond ik het beste bij deze kaart passen.

6002/0297 Hoera   6002/0299 Bedankt


Hieronder zie je de sketch, hopelijk doen jullie ook mee. 

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie resultaten!!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

1 opmerking: