Pagina's

maandag 14 maart 2016

Greetings

 Hallo Lezers,

Vandaag heb ik de leuke nieuwe mal, de shape art tickets van Dutch Doobadoo gebruikt. Heel leuk om hier een drieluik van te maken, zoals je ziet.


 De basis is bruin cart stockpapier met daarop designpapier, het patroon heb ik 1 x verlengd.

    6002/0495 Under the Sea  Drijfhout (3st)

Het schattige plaatje is een magnolia en is ingekleurd met Sennelier, dit kleurt geweldig, wil je hier ook mee leren kleuren dan kan dat, er worden regelmatig leuke en gezellige workshops gegeven bij Noor en zo. Kijk even op de agenda.

 

Het meisje zit op het hekje wat gemaakt is van de nieuwe serie under the sea drijfhout, drie losse plankjes super handig toch. De wolkjes en de zon passen leuk bij dit tafereeltje.

6002/0199 Wolken (3st)        6002/0286 Sun & Moon

Hier zie je het drijfhout nogmaals maar nu als wegwijzer, mooi te combineren met de tekstjes van de serie sending messages.


De vuurtoren mag op deze kaart niet ontbreken, ik vind hem zo leuk. De schelpjes die ik her en der gebruikt heb zijn van de stempelset under the sea.
 
        

Het leuke inktvisje heb ik met een distress marker spritzer een airbrushed effect gegeven. Een beetje zeewier en golfjes maken het af.
 


Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven en rest mij nog jullie op deze maandag weer een fijne knutselweek te wensen


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten