Pagina's

maandag 8 februari 2016

My Valentine

Hallo Lezers,

14 Februari is valentijsdag en met de mooie mallen van Noor kun je prachtige romantische kaarten maken. Ik heb  voor jullie een easelkaart gemaakt.


Dit lieve vintagemeisje heeft een roodwit geblokt mutsje op en dit kleurt zo mooi bij het desigpapier.

6011/0316 Paperbloc Berry sweet

 De mooie blauwe mal past goed bij romantische plaatjes vind je ook niet?


Nog een close up van de bloementoef, natuurlijk zitten mijn favoriete rolroosjes erin. 

 6002/0384 Floral Flourishes Roll up Roses 1        

Deze heb ik na het rollen met wat donkerrode inkt aangezet en een pareltje in het hartje. Verder nog wat takjes eronder een een stukje verbandgaas.

Zo leuk dat je altijd de passende tekst kan maken met die kleine alphabeth letters deze keer op de banner van de sending messages serie.


       

Rest mij nog jullie een fijne valentijsdag te wensen



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


7 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart met een heel mooi plaatje en prachtige kleuren en accenten. Ook met heel veel liefde gemaakt. Je Valentijn zal het ook met liefde ontvangen!!
    xx Wilma!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma
      Ik zoek graag kleurtjes etc bij elkaar zodat het een mooi geheel wordt

      Verwijderen
  2. Een prachtige kaart met erg mooie materialen erop , top
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen