Pagina's

zondag 14 februari 2016

Love

Vandaag is het Valentijn en dat betekend dat je de mensen die je lief hebt extra verwent. Ik heb dit kaartje gemaakt, deze gaat natuurlijk niet naar mijn partner, daar is het kaartje te zoet voor. Maar ik stuur hem naar een voor mij speciaal iemand die voor mij veel gedaan heeft!



Voor de vorm heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Dit is een wat kleiner model waardoor ik heel makkelijk de papier blokken met de maat 15x15cm kon gebruiken. Om het plaatje heen heb ik de prachtige ovalen mal van Noor! Design gebruikt. Er zit bij de mal een extra ovaaltje, waarmee je het plaatje in de perfecte pas maat kan maken.


Hieronder zie je dat ik de rolroosjes gebruikt. Eronder heb ik verschillende blaadjes gebruikt. De kleine groene blaadjes komen uit de "one of a kind set"" van Noor! Design. De grote komen uit de Vintage Flourishes serie.


In de roosjes heb ik een parel gedaan. Deze komt van een ketting die ik op de rommelmarkt gekocht heb.


Op de foto hieronder zie je echt een aantal van mijn favorieten. De vlaggetjes met de letters, de vlinder en de prachtige fijne randstans.


Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne Valentijnsdag!

Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).


1 opmerking: