Pagina's

zondag 17 januari 2016

Project Life

Al een hele tijd terug heb ik eens een map gekocht met insteek hoezen, voor Project Life maar echt veel deed ik er niet mee. Twee weken geleden was er van Noor! een online sketch en daar heb ik aan mee gedaan. Dit vond ik zo leuk, dat ik zelf nog maar een lay-out heb gemaakt voor in mijn map.


De foto is gemaakt op 5 december, toen mijn dochtertje van Sinterklaas een "kietel mij Elmo"kreeg. Ik heb hem in speciale kleuren afgedrukt, dit vond ik zelf wel leuk. Daarna ben ik er papier bij gaan zoeken en heb ik deze lay-out gemaakt. 


Achter de foto zie je een raster frame. Dit is deze stans;


Ik heb deze in het wit uitgestanst en daarna met rode inkt en een dauber (vingerhoed met spons), terwijl het papier nog in de stans zat, bewerkt. Daarna heb ik hem achter de foto geplakt.


De bloem komt uit deze set, super leuk toch!


In het midden van de bloem heb ik een parel gemaakt met de parel pen van Dutch Doobadoo.


De letters "elmo" komen uit het kindertijdschrift Sesamstraat.

Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten